nedjelja, 4. studenoga 2007.

vicevi 3

Zena pece jaja za dorucak za svog muza. Odjednom njen muz uleti u kuhinju.
- "Pazi. PAZI! Stavi jos malo ulja! Oh, Boze! Peces ih previse istovremeno. PREVISE! Okreni ih! SAD IH OKRENI!
Treba jos ulja. Joj! GDJE cemo naci JOS ULJA? ZALJEPICE se!Pazi... PAZI! Rekao sam ti PAZI! NIKAD me ne slusas dok kuhas! Nikad!Okreni ih! Pozuri! Jesi LUDA? Jesi li TOTALNO poludjela? Ne zaboravi ih posoliti. Znas uvjek ih zaboravis posoliti. Posoli. POSOLI! POSOLI!"
Zena ga zaprepasteno pogleda:
- "Sto je s tobom? Mislis da ne znam ispeci nekoliko jaja?"
Muz mirno odgovori:
- "Ne, samo sam ti htio pokazati kako je meni dok vozim."



Koja je najveca dilema u novo formiranom MUP-u Crne Gore?

- Kako odlikovati lezece policajce!





Najgore Crnogorske kletve:
- Dabogda cure tražio na Kosovu!
- Dabogda ti daljinski pregorio!
- Dabogda ti lopata presudila!
- Dabogda sa Srbinom živio u pola kuće!



- Kakvo imate mišljenje o homoseksualcima?

- HIV pozitivno.





Uleti frajer u Apoteku i sa vrata rece:
- "Daj mi jedan kurton."
Na to ce apotekar njemu. Gospodine ne moze se tako ovo je javna ustanova. To se lijepo na uho kaze. Kaze frajer.
- "Ma necu ja to na uho ja cu to na kurac."




Uđe plavuša u banku grada New Yorka i zatraži službenika za pozajmicu. Kaže da ide u Europu poslovno na dva tjedna i da treba posuditi $5,000. Službenik joj odgovori da će za to trebati nekakvu garanciju, pa plavuša izvadi ključeve svog novog Rolls Roycea parkiranog na ulici ispred banke.

Ljudi sve provjere, i banka se složi da uzme auto kao garanciju za polog.

Predsjednik banke i njegovi zaposlenici su se svi dobro nasmijali na račun plavuše jer je iskoristila svoj $250,000 vrijedni Rolls kao garanciju za pozajmicu od $5,000. Potom zaposlenik banke odveze Rolls u bankino podzemno parkiralište i parkira ga tamo.

Dva tjedna kasnije, plavuša se vrati, isplati dug i još bez pogovora plati naknadu od $15,41.

Službenik joj potom kaže:
- "Gospođice, iznimno smo sretni što smo poslovali s Vama, i ova je transakcija protekla jako glatko, ali smo malo zbunjeni. Dok ste bili odsutni, provjerili smo vas, te smo saznali da ste multimilijunerka. Ono što nas zbunjuje je, zašto ste se mučili sa posuđivanjem $5,000?"

Plavuša mu mirno odgovori:
- "A gdje bih drugo u New Yorku mogla parkirati svoj auto na dva tjedna za samo $15.41?"





- Koja je razlika izmedju pametnih i glupih frajera.

- Glupi pricaju viceve o plavisama a pametni spavaju sa njima.




Nije istina da informaticari stalno nose karirane kosulje, da su plahi i da razmisljaju binarno. Imaju oni puno sofisticiraniji software. Evo, na primjer, razlikuju cak 14 tipova zena.

1. Internet zena
Morate platiti da biste dobili pristup.

2. Server zena
Uvijek je zaposlena i preopterecena kada ju trebate.

3. Windows zena
Znate da ima puno mana, ali ajd' sad vi zivite bez nje.

4. Powerpoint zena
Idealna da ju prezentirate ljudima na kakvom slavlju.

5. Excel zena
Kaze se da moze stosta, ali vi ju i dalje koristitie samo za one cetiri osnovne radnje.

6. Word zena
Nema sto, svakim danom vas sve vise iznenadjuje, pa ipak, ne postoji nitko na svijetu tko ju zbilja razumije.

7. MS-DOS zena
Svi su je imali i nitko ju vise ne zeli.

8. Back-up zena
Mislite da ima sve, no kad vam nesto zatreba, skuzite da joj ipak nesto fali.

9. Scandisk zena
Svi mi znamo da ona moze napraviti mnogo toga dobroga i da samo zeli pomoci, no u nacelu nitko ne zna sto to ona zbilja moze.

10. Screen saver zena
Nema nekih bitnih funkcija, no volite ju gledati.

11. Hard disk zena
Sjeca se svega, u svako doba dana.

12. E-mail zena
Od deset stvari o kojima vam prica, 9 su apsolutne gluposti.

13. Virus zena
Kada to najmanje ocekujete, instalira se u vas stan i docepa vasih stvari. Ako ju pokusate deinstalirati, mozete se oprostiti od nekih stvari. Cak i ako nista ne poduzmete, ubrzo sve gubite.

14. SAP zena
Nakon dugogodisnjeg rada, slusanja savjeta vasih frendova i skorog proglasenja bankrota, konacno ste ju prilagodili vasim potrebama. U medjuvremenu se na trzistu pojavila puno jednostavnija varijanta.





Bio jedan čovjek i svaki dan kad se vrati sa posla, pljune kroz prozor i skoči na krevet. I tako svaki dan... pljune kroz prozor i skoči na krevet... Jedan dan se zajebe, pljune na krevet i skoči kroz prozor.


Stalno padam na ispitima. Proklete stolice.


Ako ikad budes usamljen, probudiš se u 3 sata u noći i trebas nekog za razgovor, nazovi mene i uvijek cu biti spremna poslati te u picku materinu.



Ovo je Aljbanski virus: Mljatnite mobitelj o zid i on se više neće aktivirati ! Hvalja!!




U starom Egiptu djeca u školi imaju diktat. Prva rečenica glasi:
- "Remzes III je bio prepotentan."
Tek ti se jedan mali javlja:
- "Oprostite učiteljice, ja sam malo zaboravio, je l' se prepotentan piše sa dva ili sa tri kurca?"




Jednog dana zec nadje u sumi mitraljez i odluci malo zafrkavati medu kao sto on njega zezacijelo vrijeme. Eh, kad je zec stigao do mede, ovaj je spavao zimski san.
- "Medo, dizi se i penji na ono drvo !"
- "Sto? Daj izgubi se i pusti me da spavam !"
- "Medo, dizi se!" ( I onda pripuca iz mitraljeza ...) RATATATATA!
- "Medo se odmah digne i zacas popne na drvo."
- "Medo, sidji dolje !"
- "Nemoj, zece, evo popeo sam se a ti me sad pusti na miru."
RATATATATA !
I medo odmah sidje.
- "Medo, poseri se !"
- "Nemoj ! Gdje cu ja ovakav star sad i srati. Pusti me na miru."
RATATATATA !
I kraj mede se odmah stvori omanja hrpica.
- "Medo, pojedi to !"
- "Ne ! Sve samo to ne ! Nemoj me tjerati da jedem govno !"
- "Ma, pojedi kad ti kazem !"
RATATA-Klik-klik
- "Neka, ja cu medo."



Pita mali polarni medvjed mamu:
- "Mama, jesam li ja polarni medvjed?"
- "Jesi sine."
- "Onaj pravi?"
- "Da, sine."
- "A je li mi tata polarni medvjed?"
- "Jeste sine. A zasto me toliko ispitujes?"
- "Pa mama, meni je hladno ovdje u picku materinu."



Prodajem kuću na Viru 30 metara od mora, 100 metara od bagera. HITNO!!!



- "Tata, reci mi, kako sam se rodio?"
- "Dobro sine, znao sam da ces me jednog dana to pitati. Evo ovako. Tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu na MSN. Tata je onda dao mami sastanak preko email-a u WC-u u jednom cybercafeu. Onda je mama napravila nekoliko download-a s tatinim memory stick-om.
Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nismo stavili firewall. Kako je bilo kasno da se koristi undo, a ni delete vise nije pomagao, 9 mjeseci kasnije nam je stigao zajebani virus..."



Evo jedan vic:
Kako bosanac boja cestu?
Oboja prvih 10 kilometara,pa kaze sefu i sef mu odluci dat povisicu,iduci da oboja 1 kilometar,pa dan poslje 100 metara i dan nakon 10 metara,pa 1 metar.Sef mu kaze da mu je mislio dati povisicu kad je obojao prvih 10 kilometara...Bosanac presijece sefu:Kako bi vi bojali svaki dan cestu ,a da se vracate po boju(on ju je ostavio i onda bi se vracao po nju ,ali je nebi uzeo)

1 komentar:

Agure Marian kaže...

Ne mogu zaboraviti kako mi je dr. ADELEKE pomogao da vratim svoj brak nakon dva mjeseca razdvajanja sa suprugom iz svađe, a on je otišao i nikad mi se nije vratio, učinio sam toliko da ga vratim, ali ništa nije uspjelo sve dok vidio sam komentar na mreži kada je neko svjedočio kako joj je dr. ADELEKE pomogao da vrati muža i tako sam ga kontaktirao putem njegove e-pošte i nakon što je napisao moj broj, uvjeravao me da će mi pomoći da se vratim sa suprugom za 18 sati nakon čarolije ljubavi, i nakon što je on činio čaroliju, moja supruga se vratila kući i izjavila da joj je danas jako žao što sam se vratila sa svojim mužem i oboje smo sretni i opet živimo zajedno. Znam da postoji mnogo ljudi koji žele vratiti ljubav, obratite se dr. ADELEKE-u jer je on savršen odgovor na vaš problem, a njegovi su detalji za kontakt; aoba5019@gmail.com ili njegov Whatasapp +27740386124 …